Moje herní projekty.

V nedávným článku jsem sliboval že představím některé ze svých projektů. Tedy, přesněji řečeno dva, na kterých se chystám pracovat. Nebudu to zbytečně zdržovat a začnu s představováním. Ti které to zajímá nechť kliknou na rýd d rest.

Projekt jedna má krycí název

 

T.M.A.

V podstatě jde o takovou adventurku z pohledu první osoby. Měla by se skládat z celkem 3 částí z nichž každá bude popisovat jinou strašidelnou situaci. 2 už mám vymyšlené tak si je zkuste představit.

 

1. Srub v lese. Na kilometry daleko nic, jen vy, neznámé místo a jedna svíčka.

 

2. Cesta z práce domů, rozhodli jste se že to vezmete zkratkou jenže vám v půli cesty chcípne auto. Jen stará silnice, pár světlometů a les kolem vás.

 

Herní mechanismus bude následující: Jednoduše budete muset nějak přetrpět noc. Nebo vyčkat do příjezdu pomoci. Rád bych tam ztvárnil strach tak, jako ho známe doopravdy. Každý z nás když byl malý se určitě bál tmy, když se člověk hodně bojí, vidí i věci co ve skutečnosti neexistujou. No uvidíme jak se s tím poperu.

 

A projekt dva má krycí název

 

Ritual maker

Tak tohle bude… No logicko-adventurní žánr, nevim k čemu bych to přirovnal ale jisté je že by to mohla být velice zajímavá hra.  A o co v ní vlastně půjde? Budete hrát za tajemnou postavu čaroděje/čarodějku a pomocí knihy kouzel a různých ingrediencí budete tvořit kouzla a provádět všelijaké rituály. Aby jste si to mohli lépe představit, ukážu vám modelovou situaci.

Mise 1. Pan X.Y si přeje aby jeho šéf nepřišel do práce. A vy to pomocí magie zařídíte. Vezmete knihu kouzel, vyvoláte živel větru, a třeba mu odfouknete auto. Nebo vyvoláte déšť. Prostě cokoliv aby jste ho udrželi doma.

Hra by byla možná náročnější na vývoj, ale za to by byla hodně zábavná.

 

 

Tak co by jste si radši zahráli vy? Jedničku nebo dvojku? Napište do komentářů.

3 komentáře u „Moje herní projekty.“

  1. Jo, tim si ještě nejsem jistej. Hodne si chci hrát se stínama a tak gm nepřichází v úvahu, jelikož neni nikdo kdo by mi poradil. Proto přemejšlim o unity.

  2. Pokud se k tomu dostanu, udělám na krevetě tutoriál na C++ knihovnu libcig-a. Je to strašně jednoduchý, je to minimalistický wrapper na SDL. To bys moh zkusit :) Pokud jsi dělal v GML v GM 5, naučíš se to za chvíli :)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>