Tohle je takový prývjův hry kterou právě teď v tuto chvíli vyrábí dvojice magorů stejné krve. (já a brácha) Pokud vás zajímá co se skrývá pod tímto infantilně dlouhým názvem, čtěte dál.
Jednoho krásného klidného večera mi vtrhl do pokoje brácha se slovy : “Uděláme hru, já nebudu spát a vymyslym to a ty to potom uděláš.” Vzhledem k obrovskému úspěchu naší předchozí hry arena shooting kterou hrál snad každý z našich tehdejších přátel, neměl jsem důvod nesouhlasit. Ráno dalšího dne nastalo a my se pustili do práce. Brácha kreslil a já to skládal k sobě.
Uběhlo několik hodin, naše mozky v průběhu tvorby chrlili víc a víc úchylnější nápady. Základní koncept se tedy rozrostl o spoustu featurek, bossů, planet a dokonce mystických potentotů.
Ale co by to bylo za prívjův kdybych se nezmínil o hře jako takové. Koncept hry vzniknul díky kombinaci několika Alienových (alien a.k.a. Pawkm a.k.a. withminds a.k.a. Inri spaceman) oblíbených her. Tuším že tam byla inspirace nějakou retro flashovkou, metroidem a tak podobně. Takže, jak již možná někteří pochopili, bude to vertikohopsačka. Příběh je o duši která projde několikanásobným povznesením a nakonec až bude v nejvyšší formě člověka, opustí planetu. (jako nejvyšší formu člověka jsme zvolili kosmonauta protože se dostane nejvýš).
Ovšem to není konec… Ale na to si budete muset počkat
Nakonec potěším zvrhlé milovíky čísel a statistik. (Upozornění.. Některá čísla nejsou konečná. Hra je stále ve fázi vývoje a tak pár věcí jistojistě přibude.)
Zajímavá čísla
Hra prozatím obsahuje…
70 spritů.
76 objektů.
Jednu písníčku.
Pouze jednu místnost.
Rozměry místrnosti jsou:
2000(výška)
254(šířka)
Nejmenší sprite má rozměry 8×8
Největší sprite má rozměry 5×2000
V celé hře (pravděpodobně nebude) ani jeden checkpoint.
Počet rozbitých klávesnic při hraní odhaduji na 329.
———————————————————————————